Solo the Spirit of islam

merupakan slogan baru blog ini, yang sebelumnya adalah solo the spirit of Java, saya mengambil islam karena memang isi blog ini adalah khusus untuk orang islam (jika ada yang bkn islam dengan senang hati jika bersedia membaca). solo sebuah kota kecil di jawa yang memiliki berbagai macam ragam kepercayaan dan strata agama yang berlapis lapis. untuk itu sloga ini saya gunakan agar solo terutama dengan program patrap dan sholatnya dapat mewarnai umat islam di seluruh dunia. demikian harapan saya

0 thoughts on “Solo the Spirit of islam

  1. Terima kasih Allah terima kasih bapak.. Saya selalu mbaca artikel di blog bapak.. walaupun kekadang agak susah hendak faham makna perkataannya.. tetapi saya tetap trus ikuti… malah cuba mencari maknanya.. terima kasih kerana saling ingat mengingati malah turut membuka minda saya..Semoga bapak lebih kerap berkarya.. Semoga juga bapak dan keluarga sentiasa berada di dlm rahmatNYA. Ameen.

    • aminn terimakasih doanya
      saya berdoa semoga keluarga kak Zo juga dalam rahmat Allah selalu. salam

  2. HADIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRR

    MENGUCAPKAN SELAMAT ATAS NAMA PERSAHABATAN DAN PERSAUDARAAN

    SEMOGA DENGAN BERJALANNYA WAKTU SEMAKIN MEMPERSATUKAN KITA SEMUA.. TIDAK MELIHAT SIAPA KAMU.. APA AGAMAMU.. APA MAZHABMU.. TETAPI DENGAN MENYADARI KITA BERASAL DARI YANG SATU..

    SALAM SAYANG SELALU

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *